c

l

a

s

s

m u s e u m

d  z  i  e  ł  a

f i n e   a r t

s  z  t  u  k  i

p a i n t i n g

d i g i t a l

music video

poetry

f i n e   a r t

p a i n t i n g

d i g i t a l

f i n e   a r t

o b r a z ó w  

k o l e k c j a  

painting

digital

painting

c l a s s

m u s e u m  

o b r a z ó w  

a c r y l i c

s z t u k i

d z i e ł a

d z i e ł a

d i g i t a l

d i g i t a l

d i g i t a l

works  o f  a r t

print

NEWSLETTER
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

©  2023  ALISZJA  D A R K. ALL RIGHTS RESERVED.

©  2021  ALISZJA  D A R K.  ALL RIGHTS RESERVED.

TERMS OF USE

REGULAMIN

PRIVACY & COOKIES POLICY

POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES

Kolejny projekt w planach, czyli moja piosenka "Real Theatre". Fragment poniżej. Realizacja wideoklipu dopiero po sprzedaży kolekcji "13".

AWARENESS OF UNAWARENESS

 

All fears slowly fade away

The worldly voices gnawing at my flesh fall silent

 

The more silent they fall

The more they manifest on the faces of people passing me by

Black-and-white (but predominantly black) people

Out of sheer ignorance of the existence of a satellite monster

Linked to their consciences

 

The awareness of the unawareness of millions

Really tugs on my heartstrings

 

Like the words of my old poems

F

R

EE

DOM

Najpierw, przez 10 lat, hartowałam ducha w DARK ROOM'ie.

Tam doznałam procesu oświecenia wewnętrznego i szerszego poznania rzeczywistości XD 

Stąd wzięła się moja kolekcja "13", którą stworzyłam w ciągu 3 i pół roku włącznie z samodzielną nauką wszystkiego - od malarstwa w programie komputerowym, poprzez układanie muzyki, na montażu video kończąc.

Jest moc wiedzy na temat duchowej transformacji, różnorodność i brak kopiowania swoich własnych prac. Bo oświecenie daje wielowymiarowe spojrzenie i cel wyższy w przekazie treści ku wolności i szczęściu jednostki.  

 

F r e e d o m

©  2021  Aliszja  D A R K.  Wszelkie  prawa  zastrzeżone.

i s

ŚWIADOMOŚĆ NIEŚWIADOMOŚCI

 

Powoli ustaje wszelki lęk

Głosy świata, które gryzły mnie fizycznie - milkną

 

Czym bardziej milkną 

Tym bardziej malują się na twarzach przechodniów

Czarno-białych (z przewagą czarno)

Z nieświadomości istnienia satelitarnego monstrum 

Sprzężonego z ich sumieniem

 

Świadomość nieświadomości milionów 

Naprawdę mnie w zrusza

 

Jak słowa wzruszają mych dawnych wierszy

F r e e d o m

i s

o u t s i d e

ŚWIADOMOŚĆ NIEŚWIADOMOŚCI

 

Powoli ustaje wszelki lęk

Głosy świata, które gryzły mnie fizycznie - milkną

 

Czym bardziej milkną 

Tym bardziej malują się na twarzach przechodniów

Czarno-białych (z przewagą czarno)

Z nieświadomości istnienia satelitarnego monstrum 

Sprzężonego z ich sumieniem

 

Świadomość nieświadomości milionów 

Naprawdę mnie w zrusza

 

Jak słowa wzruszają mych dawnych wierszy

AWARENESS OF UNAWARENESS


All fears slowly fade away

The worldly voices gnawing at my flesh fall silent


The more silent they fall

The more they manifest on the faces of people passing me by

Black-and-white (but predominantly black) faces

Out of sheer ignorance of the existence of a satellite monster

Linked to their consciences


The awareness of the unawareness of millions

Really tugs on my heartstrings


Like the words of my old poems

ŚWIADOMOŚĆ NIEŚWIADOMOŚCI

 

Powoli ustaje wszelki lęk

Głosy świata, które gryzły mnie fizycznie - milkną

 

Czym bardziej milkną

Tym bardziej malują się na twarzach przechodniów

Czarno-białych (z przewagą czarno)

Z nieświadomości istnienia satelitarnego monstrum

Sprzężonego z ich sumieniem

 

Świadomość nieświadomości milionów

Naprawdę mnie wzrusza

 

Jak słowa wzruszają mych dawnych wierszy

o

u

t

s

i

d

e

Na początku był "Lęk". Obraz pod tym tytułem, namalowany jako jeden z pierwszych, może przywodzić na myśl "Krzyk" Edwarda Muncha, jednak z psychologicznego punktu widzenia jest o czymś innym i powstał na bazie własnych doświadczeń. Gdyby nie "Lęk", nie byłoby kolejnych obrazów, w tym "Outside".  Bo,  żeby mogło być o wielkiej miłości, musi najpierw  "umrzeć" ....  lęk :)  
Tu jest malarstwo z poezją w wideoklipach zrodzone z mroku podświadomości na najtrudniejszej drodze doświadczania miłości i nauki odróżniania prawdy od fałszu. Jego podstawowym  celem jest przekaz treści widzianej tzw. "trzecim okiem", czyli inaczej mówiąc, treści widzianej z pozycji żyrafy,  frontem zwróconej do widza  na   obrazie   Salvadora   Dali   pt.   "Aleja   Płonących   Żyraf".

ŚWIADOMOŚĆ NIEŚWIADOMOŚCI

 

Powoli ustaje wszelki lęk

Głosy świata, które gryzły mnie fizycznie - milkną

 

Czym bardziej milkną

Tym bardziej malują się na twarzach przechodniów

Czarno-białych (z przewagą czarno)

Z nieświadomości istnienia satelitarnego monstrum

Sprzężonego z ich sumieniem

 

Świadomość nieświadomości milionów

Naprawdę mnie wzrusza

 

Jak słowa wzruszają mych dawnych wierszy

AWARENESS OF UNAWARENESS

 

All fears slowly fade away

The worldly voices gnawing at my flesh fall silent

 

The more silent they fall

The more they manifest on the faces of people passing me by

Black-and-white (but predominantly black) faces

Out of sheer ignorance of the existence of a satellite monster

Linked to their consciences

 

The awareness of the unawareness of millions

Really tugs on my heartstrings

 

Like the words of my old poems

Wartość/Value:  900 000 USD , 4 mln PLN

Złóż ofertę

Make an offer

d a r k

i s   f r o m   

t h e   l i g h t 

  

NOTE:
 
"Hej Picasso! Płacząca maszyna :D"
Technika: akryl na czarnym płótnie
Rozmiar: 30/30 cm
+ Certyfikat autentyczności stworzony odręcznie na czarnym papierze
Praca posiada wartość kolekcjonerską
 
"Hey Picasso! The crying machine :D"
Technique: acrylic on black canvas
Size: 30/30 cm
Certificate of Authenticity created by hand on black paper
The work has a collector's value

OFFER GALLERY

 I

< Previous

Next >

Part of the profit will be donated to charity for animals harmed by fate or man.

Obraz jest odpowiedzią na słowa Picassa, który twierdził, że kobiety to maszyny cierpiące i na jego obraz zatytułowany „Płacząca kobieta”, gdzie bohaterką jest Dora Maar - kobieta, z którą się związał na pewnym etapie swojego życia i którą potem zostawił dla młodej studentki, pomimo, iż Dora rzuciła dla niego - dla wielkiej miłości, którą był - własną, dobrze zapowiadającą się karierę artystyczną. Picasso tego nie docenił ostatecznie, a wręcz można poniekąd stwierdzić - wykorzystał. Bo jak wiemy, Dora pozowała mu do obrazów, czy dokumentowała pracę przy "Guernica". Czytając tę historię - jakbym w Dorze widziała trochę siebie sprzed lat. Bo też płakałam i płakałam ;D po takiej stracie xd. Ale istnieje powiedzenie "co nas nie zabije to nas wzmocni" i akurat u mnie to się sprawdziło. Stąd ja na tym obrazie - A. D A R K ze strzelbą - na znak zwycięstwa i przejmowania kontroli. Płacz jest ze szczęścia i ulgi. A wychodziłam z głębokiego mroku brr xd xd

Zatem teraz moim własnym, jakże prostym ale wymownym obrazem śmieję się nieco ze słów Picasso, który nie do końca zdawał sobie sprawę z własnej siły wpływu, tego, że on był sprawcą "płaczących maszyn", czy "wycieraczek" (tym mianem także określał kobiety), które miały możliwość dalszej transformacji ku ich własnemu oświeceniu czy zmartwychwstaniu. Zatem nie miał świadomości, że w grze damsko-męskiej chodzi o wymianę energii i że bezsilna na pozór kobieta, która ulega "tyranowi" - może za jakiś czas (choć też nie musi, zależy od jednostki) przejąć kontrolę.

To samo tyczy się przecież płci przeciwnej.

I taka ciekawostka: obraz ma pomalowane boki w czarno-białe paski - na kształt swetra w jaki odziany był Picasso, na jednym z zachowanych zdjęć.

 

The picture is a response to Picasso's words, who claimed that women are suffering machines, and to his painting entitled "Crying Woman", where the heroine is Dora Maar - a woman with whom he became involved at some point in his life and whom he later left for a young student, despite the fact that Dora gave up her own, promising artistic career for him - for the great love that he was. Picasso did not appreciate it in the end, and one can even say that he took advantage of it.. Because as we know, Dora posed for his paintings or documented his work on "Guernica".Reading this story - as if I saw a bit of myself in Dora from years ago. Because I also cried and cried ;D after such a loss. But there is a saying "what doesn't kill us makes us stronger" and it just worked for me. Hence me in this picture - A. D A R K, with a shotgun - as a sign of victory and taking control. And I was coming out of a deep dark xd

So now, with my own simple but eloquent image, I laugh a bit at the words of Picasso, who was not fully aware of his own power of influence, that he was the creator of "crying machines" or "windshield wipers" (this was also the name he used to refer to women ) who had the possibility of further transformation towards their own enlightenment or resurrection. Thus, he was not aware that the male-female game is about energy exchange and that a seemingly powerless woman who succumbs to the "tyrant" - may in some time (although she does not have to, depending on the individual) take control. Crying is from happiness and relief.

The same applies to the opposite sex.

And such a curiosity: the sides of the picture are painted in black and white stripes - in the shape of a sweater Picasso was wearing in one of the preserved photos.

 

 

Zapytaj o obraz
Ask for the painting
Imię i nazwisko
First name and last name
Adres e-mail
Your e-mail
Treść wiadomości
Message content
Zaznacz / Mark
Przeczytałem i zgadzam się z regulaminem strony. Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych w celu uzyskania odpowiedzi od Aliszji D A R K na mojego maila / I have read and agree to the Terms and Conditions of Website. I hereby consent to my personal data being processed by Aliszja D A R K for the purpose
receiving an answer to my inquiry. My onsent to the processing of personal data is
voluntary but necessary to obtain an answer.
SUBMIT
SUBMIT
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!