f i n e   a r t

p a i n t i n g

painting

digital

painting

digital

d i g i t a l

f i n e   a r t

c l a s s

m u s e u m  

poetry

music video

o b r a z ó w  

p a i n t i n g

c

l

a

s

s

d  z  i  e  ł  a

m u s e u m

s  z  t  u  k  i

f i n e   a r t

k o l e k c j a  

a c r y l i c

s z t u k i

d z i e ł a

d z i e ł a

d i g i t a l

d i g i t a l

d i g i t a l

works  o f  a r t

print

NEWSLETTER
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

©  2023  ALISZJA  D A R K. ALL RIGHTS RESERVED.

©  2021  ALISZJA  D A R K.  ALL RIGHTS RESERVED.

TERMS OF USE

REGULAMIN

PRIVACY & COOKIES POLICY

POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES

Kolejny projekt w planach, czyli moja piosenka "Real Theatre". Fragment poniżej. Realizacja wideoklipu dopiero po sprzedaży kolekcji "13".

AWARENESS OF UNAWARENESS

 

All fears slowly fade away

The worldly voices gnawing at my flesh fall silent

 

The more silent they fall

The more they manifest on the faces of people passing me by

Black-and-white (but predominantly black) people

Out of sheer ignorance of the existence of a satellite monster

Linked to their consciences

 

The awareness of the unawareness of millions

Really tugs on my heartstrings

 

Like the words of my old poems

F

R

EE

DOM

Najpierw, przez 10 lat, hartowałam ducha w DARK ROOM'ie.

Tam doznałam procesu oświecenia wewnętrznego i szerszego poznania rzeczywistości XD 

Stąd wzięła się moja kolekcja "13", którą stworzyłam w ciągu 3 i pół roku włącznie z samodzielną nauką wszystkiego - od malarstwa w programie komputerowym, poprzez układanie muzyki, na montażu video kończąc.

Jest moc wiedzy na temat duchowej transformacji, różnorodność i brak kopiowania swoich własnych prac. Bo oświecenie daje wielowymiarowe spojrzenie i cel wyższy w przekazie treści ku wolności i szczęściu jednostki.  

 

F r e e d o m

©  2021  Aliszja  D A R K.  Wszelkie  prawa  zastrzeżone.

i s

ŚWIADOMOŚĆ NIEŚWIADOMOŚCI

 

Powoli ustaje wszelki lęk

Głosy świata, które gryzły mnie fizycznie - milkną

 

Czym bardziej milkną 

Tym bardziej malują się na twarzach przechodniów

Czarno-białych (z przewagą czarno)

Z nieświadomości istnienia satelitarnego monstrum 

Sprzężonego z ich sumieniem

 

Świadomość nieświadomości milionów 

Naprawdę mnie w zrusza

 

Jak słowa wzruszają mych dawnych wierszy

F r e e d o m

i s

o u t s i d e

ŚWIADOMOŚĆ NIEŚWIADOMOŚCI

 

Powoli ustaje wszelki lęk

Głosy świata, które gryzły mnie fizycznie - milkną

 

Czym bardziej milkną 

Tym bardziej malują się na twarzach przechodniów

Czarno-białych (z przewagą czarno)

Z nieświadomości istnienia satelitarnego monstrum 

Sprzężonego z ich sumieniem

 

Świadomość nieświadomości milionów 

Naprawdę mnie w zrusza

 

Jak słowa wzruszają mych dawnych wierszy

AWARENESS OF UNAWARENESS


All fears slowly fade away

The worldly voices gnawing at my flesh fall silent


The more silent they fall

The more they manifest on the faces of people passing me by

Black-and-white (but predominantly black) faces

Out of sheer ignorance of the existence of a satellite monster

Linked to their consciences


The awareness of the unawareness of millions

Really tugs on my heartstrings


Like the words of my old poems

ŚWIADOMOŚĆ NIEŚWIADOMOŚCI

 

Powoli ustaje wszelki lęk

Głosy świata, które gryzły mnie fizycznie - milkną

 

Czym bardziej milkną

Tym bardziej malują się na twarzach przechodniów

Czarno-białych (z przewagą czarno)

Z nieświadomości istnienia satelitarnego monstrum

Sprzężonego z ich sumieniem

 

Świadomość nieświadomości milionów

Naprawdę mnie wzrusza

 

Jak słowa wzruszają mych dawnych wierszy

o

u

t

s

i

d

e

Na początku był "Lęk". Obraz pod tym tytułem, namalowany jako jeden z pierwszych, może przywodzić na myśl "Krzyk" Edwarda Muncha, jednak z psychologicznego punktu widzenia jest o czymś innym i powstał na bazie własnych doświadczeń. Gdyby nie "Lęk", nie byłoby kolejnych obrazów, w tym "Outside".  Bo,  żeby mogło być o wielkiej miłości, musi najpierw  "umrzeć" ....  lęk :)  
Tu jest malarstwo z poezją w wideoklipach zrodzone z mroku podświadomości na najtrudniejszej drodze doświadczania miłości i nauki odróżniania prawdy od fałszu. Jego podstawowym  celem jest przekaz treści widzianej tzw. "trzecim okiem", czyli inaczej mówiąc, treści widzianej z pozycji żyrafy,  frontem zwróconej do widza  na   obrazie   Salvadora   Dali   pt.   "Aleja   Płonących   Żyraf".

ŚWIADOMOŚĆ NIEŚWIADOMOŚCI

 

Powoli ustaje wszelki lęk

Głosy świata, które gryzły mnie fizycznie - milkną

 

Czym bardziej milkną

Tym bardziej malują się na twarzach przechodniów

Czarno-białych (z przewagą czarno)

Z nieświadomości istnienia satelitarnego monstrum

Sprzężonego z ich sumieniem

 

Świadomość nieświadomości milionów

Naprawdę mnie wzrusza

 

Jak słowa wzruszają mych dawnych wierszy

AWARENESS OF UNAWARENESS

 

All fears slowly fade away

The worldly voices gnawing at my flesh fall silent

 

The more silent they fall

The more they manifest on the faces of people passing me by

Black-and-white (but predominantly black) faces

Out of sheer ignorance of the existence of a satellite monster

Linked to their consciences

 

The awareness of the unawareness of millions

Really tugs on my heartstrings

 

Like the words of my old poems

CZARNY DOMEK

 

Vincent mieszkał w żółtym domku

W czarnym domku mieszkam ja

Może gdyby pomalował żółty domek tak jak ja

To by poszła w zapomnienie od Vincenta passa zła

 

AWARENESS OF UNAWARENESS

 

All fears slowly fade away

The worldly voices gnawing at my flesh fall silent

 

The more silent they fall

The more they manifest on the faces of people passing me by

Black-and-white (but predominantly black) faces

Out of sheer ignorance of the existence of a satellite monster

Linked to their consciences

 

The awareness of the unawareness of millions

Really tugs on my heartstrings

 

Like the words of my old poems

ŚWIADOMOŚĆ NIEŚWIADOMOŚCI

 

Powoli ustaje wszelki lęk

Głosy świata, które gryzły mnie fizycznie - milkną

 

Czym bardziej milkną

Tym bardziej malują się na twarzach przechodniów

Czarno-białych (z przewagą czarno)

Z nieświadomości istnienia satelitarnego monstrum

Sprzężonego z ich sumieniem

 

Świadomość nieświadomości milionów

Naprawdę mnie wzrusza

 

Jak słowa wzruszają mych dawnych wierszy

Obraz wydaje się śmieszny za tę cenę. Mały, bez tzw. "kunsztu malarskiego", w oprawie jak na zdjęcia. Niemniej jego koncept zbudowany jest na moim osobistym poznaniu (zresztą jak cały "dark room" i inne moje dzieła). Stąd wiersz, w którym sugeruję, że może zmiana koloru domu z "żółtego" na "black" byłaby dla tragicznej postaci Vincenta van Gogha wyjściem dla jego utrapionej duszy. Oczywiście w tej przewrotnej metaforze zawarta jest cała symbolika mojej filozofii mówiącej, iż człowiek zawsze powinien szukać swojego szczęścia we własnym wnętrzu, niezależnie od świata zewnętrznego. Tam jest klucz do poznania i kształtowania rzeczywistości wg własnej woli.

Na obrazie, oprócz "dark room'u" - moje trzy koty na sofie xD. 

Poniżej mój film animacyjny dla Vincenta van Gogh.

The picture seems ridiculous for the price. Small, without "painting craftsmanship", framed like the photos. Nevertheless, its concept is built on my personal knowledge (as well as the whole "dark room" and my other works). Hence the poem in which I suggest that maybe changing the color of the house from "yellow" to "black" would be a way out for the tragic character of Vincent van Gogh for his troubled soul (it worked for me ;) Of course, this perverse metaphor contains all the symbolism of my philosophy that a man should always seek his happiness in his own interior, regardless of the outside world. There is the key to knowing and shaping reality according to one's will.

In the picture, apart from the "dark room" - my three cats on the sofa xD

Below is my animation video for Vincent van Gogh.

NOTE:

 

"Czarny Domek"/"Black House" 

Technika: mieszana (głównie pastele + akryl, marker, ołówek) na papierze archiwalnym

Rozmiar: 18/24cm

Ramka na zdjęcia w formie podstawki, łatwa do wymiany na inną. Podpisano z tyłu na papierze + Certyfikat autentyczności stworzony odręcznie na czarnym papierze.

Praca posiada wartość kolekcjonerską.

 

Technique: mixed (mainly pastels + acrylic, marker, pencil) on archival paper

Size: 18/24 cm

Picture frame in the form of a stand, easy to replace with another frame. Signed on the back on paper

+ Certificate of Authenticity created by hand on black paper.

My three cats on a sofa in the image xD

The work has a collector's value.

 

Zapytaj o obraz
Ask for the painting
Imię i nazwisko
First name and last name
Adres e-mail
Your e-mail
Treść wiadomości
Message content
Zaznacz / Mark
Przeczytałem i zgadzam się z regulaminem strony. Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych w celu uzyskania odpowiedzi od Aliszji D A R K na mojego maila / I have read and agree to the Terms and Conditions of Website. I hereby consent to my personal data being processed by Aliszja D A R K for the purpose
receiving an answer to my inquiry. My onsent to the processing of personal data is
voluntary but necessary to obtain an answer.
SUBMIT
SUBMIT
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

d a r k

i s   f r o m   

t h e   l i g h t 

Złóż ofertę

Make an offer

Wartość/Value: 15 mln PLN  ,  3,5 mln USD

BLACK HOUSE

 

Vincent lived in a yellow house

I live in a black house

Maybe if he painted yellow house like me

That would make the impotence go away from Vincent

 

OFFER GALLERY

 I

< Previous

Next >

Part of the profit will be donated to charity for animals harmed by fate or man.